Welkom in de wereld van de glitter en de glamour. Een feestavond vol spanning en sensatie tijdens de uitreiking van de company Oscars.
Spetterend ontvangst
Welkom in “the Oscar dream”! Je wordt tijdens deze Award Party ontvangen als de grootste ster van de avond op een prachtige rode loper. De presentator staat klaar om de gasten op de rode loper te verwelkomen. De gasten die al binnen zijn, kunnen via de schermen meekijken hoe de gasten buiten worden onthaald via een live stream verbinding. Ideaal als het bedrijf iets te vieren heeft! Na een spectaculair entree staat er een gigantische champagne toren klaar waarbij jullie direct kunnen genieten van een aperitief. Ook worden er door de oesterman smakelijke oesters open gemaakt. Oesters een bubbels een gouden combinatie!
Culinair Menu de Chef
Nadat alle sterren warm zijn onthaald zal de chef een culinair 3-gangen diner presenteren. Tijdens het diner zal de host van de avond samen met collega’s de verschillende awards uitreiken als: “Wie heeft de mooiste outfit” of “Wie is de meest sociale collega” of “wie de medewerker van het jaar!”
Let’s party
Na het dessert begint de feestavond. De gasten kunnen genieten van de opzwepende muziek van de DJ, kunnen zich mooi maken bij de beauty area waar een echter barber en een visagiste klaar staan voor een final touch. Spanning en sensatie bij de casinotafels waar blackjack en roulette wordt gespeeld! Om de avond vast te leggen met leuke foto’s staat de fotospiegel klaar. Alle sterren krijgen een gepersonaliseerde print mee naar huis. De styling van de avond zal geheel in het teken staan van een echte award winning locatie vol glitter & glamour.
Optioneel bij te boeken
BN-er presentator, jazz band, sigaren rollen, cosmopolitan cocktails, GIF booth, hairdressers, massage stoelen, goodie-bags en limousine service.
AANVULLENDE INFORMATIE
Genoeg uitdagende opdrachten waarbij je misschien ook een andere kant van je collega’s kunt ontdekken. Zoals gezegd kan het bedrijfsuitje of teamuitje volledig aan jullie team worden aangepast. Dit zowel wat betreft de specifieke invulling van de dag als tijden of het aantal deelnemers. Een schema zou kunnen zijn:
14.30 | Ontvangst met lunch | (optioneel) |
14.30 | Ontvangst op locatie | |
15.00 | Kennismaking met de begeleider, programma | |
15.15 | Start bedrijfsfeest | |
19.00 | Einde bedrijfsfeest | |
19.30 | Aanvang borrel | (optioneel) |
20.00 | Avondprogramma, BBQ/Diner | (optioneel) |
Neem dan direct contact op met één van onze enthousiaste medewerkers of vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!