Reviews

Olivier (HSBC Holdings)

De avond stond in het teken van glitter and glamour. Helemaal zoals je een avond Las Vegas verwacht.

Mariette (Royal Dutch Shell)

Iedereen heeft het naar zijn zin heeft gehad en alles is naar wens gelopen. Monsterevents, bedankt!

Suzanne (Western Digital Netherlands B.V.)

Ik geef de avond zelf zeker een 9!

Themafeest: The Oscar party!

Gemiddelde beoordeling voor dit uitje:

Welkom in de wereld van de glitter en de glamour. Een feestavond vol spanning en sensatie tijdens de uitreiking van de company Oscars.

 

Spetterend ontvangst
Welkom in “the Oscar dream”! U wordt tijdens deze Award Party ontvangen als de grootste ster van de avond op een prachtige rode loper. De presentator staat klaar om de gasten op de rode loper te verwelkomen. De gasten die al binnen zijn, kunnen via de schermen meekijken hoe de gasten buiten worden onthaald via een live stream verbinding. Ideaal als het bedrijf iets te vieren heeft! Na een spectaculair entree staat er een gigantische champagne toren klaar waarbij jullie direct kunnen genieten van een aperitief. Ook worden er door de oesterman smakelijke oesters open gemaakt. Oesters een bubbels een gouden combinatie!

 

Culinair Menu de Chef
Nadat alle sterren warm zijn onthaald zal de chef een culinair 3-gangen diner presenteren. Tijdens het diner zal de host van de avond samen met collega’s de verschillende awards uitreiken als: “Wie heeft de mooiste outfit” of “Wie is de meest sociale collega” of “wie de medewerker van het jaar!”


Let’s party
Na het dessert begint de feestavond. De gasten kunnen genieten van de opzwepende muziek van de DJ, kunnen zich mooi maken bij de beauty area waar een echter barber en een visagiste klaar staan voor een final touch.  Spanning en sensatie bij de casinotafels waar blackjack en roulette wordt gespeeld! Om de avond vast te leggen met leuke foto’s staat de fotospiegel klaar. Alle sterren krijgen een gepersonaliseerde print mee naar huis. De styling van de avond zal geheel in het teken staan van een echte award winning locatie vol glitter & glamour.

 

Optioneel bij te boeken
BN-er presentator, jazz band, sigaren rollen, cosmopolitan cocktails, GIF booth, hairdressers, massage stoelen, goodie-bags en limousine service.

Mail mij vrijblijvend een offerte

  • Kleine details maken een groot verschil
  • Wij leggen de lat hoger voor teambuilding events
  • De recensies zijn het bewijs
  • De hoogste kwaliteit is onze standaard
  • Maatschappelijk verantwoord
  • Uw persoonlijke eventmanager

Themafeest: The Oscar party!

v.a. € 0.00 p.p.

Wij wijzen u op ons privacy beleid

ALLE ZORGEN UIT HANDEN

Monsterevents werkt samen met zeer competente partners in de branche. Onze jarenlange ervaring en het oog op de hoogste kwaliteit vormen de basis voor onze doeltreffende en betrouwbare samenwerking.