Reviews

Johan

Zeer leerzame dag, goede uitleg. Best wel vermoeiend als je het niet gewend ben om stil te zitten. Oefeningen waren om over na te denken. Kortom al met al een geslaagd samenzijn

Maarten

Een gezellige en zeer leerzame dag gehad. Er zijn nieuwe inzichten gegeven, en afspraken gemaakt hoe we met feedback om kunnen gaan. Al met al veel stof tot nadenken.

Klaas

Gisteren de training gehad van feedback ,heb hem al eens gedaan ,maar was leerzaam , je ziet toch weer dat het nut heeft , om een team te vormen , dank Leon en Albert .. vond het een lange dag .

Rob

Veel geleerd over het geven van feedback geven. Blijkt dat commentaar geven niet altijd op de juiste manier gedaan werd door mij. Geeft je stof tot nadenken. Soms is tot 10 tellen heel verstandig. Vermoeiende dag voor iemand die gewend is te praten in plaats van te luisteren, maar veel opgestoken. Gezellige dag gehad en ook wat geleerd Leon en Albert...top gedaan

Taco

Vakmannen in hart en ziel die met niks minder dan een topresultaat genoegen nemen

Meer reviews

Tino

Het was een intensieve echter een zeer geslaagde dag. Veel geleerd over de manier van feedback geven waarbij de ogen soms goed werden geopend. Daarnaast leuke maar leerzame oefeningen uitgevoerd waarbij we hetgeen we eerder uitgelegd kregen in de praktijk waar moesten maken. Dan merk je dat je het niet 1 2 3 door hebt, maar oefening baart kunst. Albert en Leon, dank voor deze intensieve, leuke en zeker leerzame dag.

Etienne

Een eye opener deze training. Je neemt je voor om niet in de bekende valkuilen te trappen en toch jawel... Je merkt wel dat het vertrouwen in het team toeneemt en dat is waarom je deze training volgt. Er zit een hoop ervaring in het team en toch heeft Leon's training ervoor gezorgd dat we gaan nadenken om stappen te maken. Vlak Albert uiteraard niet uit. Kortom een leuke hands-on leerzame dag gehad.

Wouter

WoW, mijn ogen zijn geopend en de grijze massa is weer geprikkeld. Wat zijn we ook gewoonte dieren. Gaaf dat we tools aangereikt hebben gekregen om zaken nog beter, efficiënter en vooral veiliger te gaan doen. Stof tot nadenken, eerst even laten zakken en er dan mee aan de slag. Tijdens de erg interactieve training hebben we met leuke opdrachten gezien hoe we continue bepaalde aannames doen. Wat nou als we de waarheid eens gaan achterhalen. Het was een lange leerzame dag maar Albert en Leon zorgen wel dat je je koppie er bij houdt. Wat weten deze mannen veel en wat kunnen ze dat op een enthousiaste en eenvoudige manier overbrengen. Ik kan de trainingen feedback en CRM echt elk team aanraden, klein en groot.

Jessica

Op 4 februari heb ik met mijn collega's een training gehad over het goed geven en ontvangen van feedback en welke spelregels hiervoor nodig zijn. Het was een intensieve middag maar een leerzame, zo laten we OMA voortaan thuis en nemen we ANNA overal mee ;-). Bedankt voor de verhelderende inzichten.

Yvonne

Vanmorgen een feedback sessie gehad met collega's van diverse afdelingen. Fijn om samen te kijken hoe we op een goede manier feedback kunnen geven en krijgen. Erg positief en ik heb er zin in om het te gaan toepassen!

Nicole

Ook ik heb de sessie bijgewoond en als zeer positief ervaren. Was van heel dichtbij al bekend hiermee maar was ook erg benieuwd hoe collega's hier op zouden reageren. Ik kijk uit naar de toekomst en hoe ik hier mee om zal gaan. Heel erg bedankt nogmaals.

Kitty

Feedback geven over een feedbackworkshop. Na een leuke en interessante middag zou dat nu prima moeten lukken. Leon en Albert zijn enthousiaste trainers die op een inspirerende wijze de groep met collega's aan het denken en aan het doen zetten. Soms wat open deuren, soms een frisse blik. Af en toe wat humor en vooral met respect naar elkaar toe. Erg waardevol dus!

Marlon

Op 4 februari heb ik de feedback sessie gehad. Samen kijken hoe we op een goede manier feedback aan elkaar kunnen geven en hoe de feedback te ontvangen, vond ik erg positief. Albert en Leon, bedankt voor deze sessie.

Feedback matters

Gemiddelde beoordeling voor dit uitje:

Wil je dat jouw teamleden allemaal dezelfde mindset hebben als het om feedback geven en ontvangen gaat? Ben je op zoek naar een workshop die dat als uitgangspunt heeft? Je hebt hem gevonden! Jij en je team vinden het belangrijk met elkaar de ontwikkeling door te maken naar een cultuur waarin jullie elkaar (meer) durven aanspreken en iedereen zich ook aanspreekbaar opstelt. Een ontwikkeling naar een aanspreekcultuur vraagt betrokkenheid van alle medewerkers.

 

Uit onderzoek naar aanspreekgedrag in Nederlandse organisaties is gebleken dat: 42 procent van de managers zegt eigenlijk vaker te moeten aanspreken, 62 procent geeft aan te vinden dat zijn of haar collega’s dat vaker zouden moeten doen, 37 procent zegt zelf vaker aangesproken te willen worden op het eigen gedrag, 80 procent stelt aanspreken uit. Slechts 20 procent zegt in staat te zijn blijvende gedragsverandering voor elkaar te krijgen. Terwijl we allemaal voelen dat het niet klopt, blijft veel niet effectief gedrag op de werkvloer gewoon bestaan. Daarmee laten we kansen op persoonlijke en organisatorische ontwikkeling liggen. We zouden tot wel 28 procent productiever kunnen zijn en tot wel 16 procent meer kosten kunnen besparen als we elkaar wat vaker aanspreken”.

 

De eerste stap tijdens de workshop is het creëren van een uniforme mindset als het gaat om feedback geven en ontvangen. Tijdens de workshop ‘Feedback Matters’ krijg je inzicht in hoe jullie zelf feedback geven en ontvangen. Er wordt verteld waarom het geven en ontvangen van feedback voor veel mensen lastig is. Dat doen we aan de hand van een aantal zogenaamde ‘Brainchecks’ Kennis is macht. Daarnaast ga je actief aan de slag met het effectief geven en ontvangen van feedback. Uiteraard met ‘out of the box’ challenges. En als klap op de vuurpijl gaat je team hun eigen feedback regels opstellen!

Na de workshop heft het hele team dezelfde mindset als het gaat om feedback geven en ontvangen. Elk teamlid heeft inzicht in de eigen wijze van feedback geven en ontvangen en of deze effectief is. Het hele team gaat de regels respecteren en naleven.


Doelgroepen:
teams, teamleiders, managers

 

Om een idee te krijgen hoe deze workshop eruit kan komen te zien, volgt hieronder een voorbeeld:

Voorbeeldprogramma: (De tijden kunnen in overleg worden gewijzigd)
(15 min.) Intro theorie

(45 min.) Circel

(15 min.) Pauze

(15 min.) Bespreken Circel

(15 min.) Wat is feedback

(45 min.) Hoe wel? Hoe niet?

(15 min.) Pauze

(15 min.) Afronden en uitnodigen


Optionele toevoeging aan het programma

Vergaderen, lunch, teambuilding, diner, bbq, overnachting


Wilt u een arrangement boeken in Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Zaandam, Utrecht, Amersfoort, Lelystad, Almere, Den Haag, Delft, Leiden, Rotterdam, Dordrecht, Breda,Tilburg, Eindhoven, Den Bosch, Middelburg, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn, Assen, Emmen, Enschede, Zwolle, Leeuwarden, Groningen en Maastricht etc. Neem dan direct contact op met één van onze enthousiaste medewerkers of vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!

Mail mij vrijblijvend een offerte

  • Kleine details maken een groot verschil
  • Wij leggen de lat hoger voor teambuilding events
  • De recensies zijn het bewijs
  • De hoogste kwaliteit is onze standaard
  • Maatschappelijk verantwoord
  • Uw persoonlijke eventmanager

Feedback matters

v.a. € 0.00 p.p.

Wij wijzen u op ons privacy beleid

ALLE ZORGEN UIT HANDEN

Monsterevents werkt samen met zeer competente partners in de branche. Onze jarenlange ervaring en het oog op de hoogste kwaliteit vormen de basis voor onze doeltreffende en betrouwbare samenwerking.