Op zoek naar een coronaproof en origineel bedrijfsuitje? Dan hebben wij het perfecte bedrijfsuitje voor jullie groep. Welkom bij onze drive-in bioscoop.
Veel mensen horen verhalen van hun grootouders die naar de drive-in bioscoop gingen voor een vrijdagavondje. Wie kent het niet, het beeld van een klassieke auto met een stelletje dat hun armen om elkaar geslagen hebben. Met op de achtergrond een groot doek waar een film op wordt afgespeeld. Een bijzondere sfeer en super gezellig.
Bij Monsterevents kunnen jullie het nu zelf meemaken. Het is zo bevrijdend om naar een film te kijken vanuit het comfort van je auto. In tegenstelling tot luxe zitplaatsen bij bioscopen, heb je niet het gevoel dat je een bank deelt met volslagen vreemden. Je bevindt je even helemaal in je eigen wereld. We kunnen dit programma overal uitvoeren, bijvoorbeeld op het parkeerterrein bij kantoor, op een plein of bij het strand.
Daarnaast kunnen we het bedrijfsuitje aanpassen aan iedereen zijn/haar wensen. Hebben jullie zin in een filmklassieker? Een spannende film vol met actie? Of gaan jullie toch liever voor een komedie? Voor ons is niets te gek. Net als bij de bioscoop worden er snacks verzorgd, zoals popcorn, snoep en frisdrank.
Aanpassingen tijdens corona
- Volledig volgens de corona maatregelingen
- Er wordt gecontroleerd door een corona manager op elk evenement
- Inclusief mondkapjes, latex handschoenen en handreiniging
- Begeleid door corona getest (wanneer mogelijk) & gezond personeel
- Uit te breiden met dinermogelijkheden voor grote groepen
DAGPLANNING & WENSEN
Een bedrijfsuitje of teamuitje kunnen we volledig naar jullie wensen aanpassen. Zoals het toevoegen van extra onderdelen of activiteiten gedurende de dag. De begin -en of eind tijd. Of het gewenste aantal deelnemers. Bekijk hieronder ons voorbeeld dagprogramma:
14.00 | Ontvangst op locatie | (optioneel) |
14.30 | Iedereen parkeert zijn auto in onze Drive-in bioscoop | |
15.15 | Opening première door onze presentator | |
15.30 | Aanvang Film & entertainment | |
17.30 | Einde film | |
16.30 | Aanvang parkeerplaats borrel en fris voor de bob | (optioneel) |
18.00 | Avondprogramma, catering op locatie | (optioneel) |