Wil je een congres, presentatie of andere samenkomst organiseren? Dan ben je bij Monsterevents op de juiste plek. Onze producenten hebben veel kennis van verschillende locaties in Nederland. Of het nu gaat om een A tot Z productie of een deel van de productie, wij helpen je graag met de organisatie!
Unieke locaties
Het vinden van een locatie die past bij de look & feel van uw bedrijf of bij het thema van een congres is vaak een grote uitdaging. Wij hebben een mooi portfolio van locaties waar we mee samenwerken. Wij kennen de locaties en bijbehorende faciliteiten en kunnen daarom direct schakelen. Dit scheelt je veel tijd in de zoektocht naar een passende locatie.
Ons team
Ons team van producenten hebben de juiste skills om van je evenement een succes te maken. Wij hebben o.a. in huis: een technisch producent, een stylist, een vormgever en een side producent. Hierdoor kunnen wij een totaalproductie voor je neerzetten en u verrassen met een bijzondere beleving.
Ervaring Monsterevents
Wij organiseren congressen en andere samenkomsten nationaal en internationaal van 75 tot 5000 bezoekers. Door onze ervaring hebben we een prachtig portfolio van klanten die jaarlijks bij ons terugkomen.
Wat ons onderscheid is dat we graag out of the box denken. We zullen met je mee denken maar je ook laten omdenken. Heb je iets in gedachten kunnen we hierop verder gaan maar we zullen je ook laten zien wat er nog meer mogelijk is.
Optioneel bij te boeken
Naast de standaard ingrediënten van een congres zoals een locatie, F&B, inrichting en AV kunnen we je veel meer aanbieden. Denk aan transfers, verzorging van sprekers, ontvangst gasten, connect systemen, uitreiken badges, closing- of openingact en speciaal entertainment.
We create experiences…
AANVULLENDE INFORMATIE
Genoeg uitdagende opdrachten waarbij je misschien ook een andere kant van je collega’s kunt ontdekken. Zoals gezegd kan het bedrijfsuitje of teamuitje volledig aan jullie team worden aangepast. Dit zowel wat betreft de specifieke invulling van de dag als tijden of het aantal deelnemers. Een schema zou kunnen zijn:
14.30 | Ontvangst met lunch | (optioneel) |
14.30 | Ontvangst op locatie | |
15.00 | Kennismaking met de begeleider, programma | |
15.15 | Start Congress | |
18.00 | Einde Congress | |
18.30 | Aanvang borrel | (optioneel) |
19.00 | Avondprogramma, BBQ/Diner | (optioneel) |
Neem dan direct contact op met één van onze enthousiaste medewerkers of vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!